Volná místa Mělník farmacie, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 2
- Vytvářet a revidovat 2D a 3D technické výkresy a modely pomocí softwaru CAD (např. SolidWorks, Inventor). - Spolupracovat s projektovými manažery, konstruktéry a výrobními týmy s cílem zajistit efektivní a včasnou výrobu vzduchových chladičů. - ...
- Plánování nových objednávek do výroby (stanovení termínů, naplánování zakázek v SAPu, zadání zakázek do výroby, komunikace s nákupem ohledně dodání komponent pro výrobu) - Příprava a aktualizace výrobních plánů a týdenních kapacitních plánu ...
Co budete dělat? - Připravovat a realizovat zakázky na výstavbu a modernizaci horkovodních sítí. - Kontrolovat projektovou dokumentaci a navrhovat technická zlepšení. - Koordinovat činnosti na stavbách, řídit dodavatele a dohled nad realizací. - ...
- Řídit a organizovat práce na vymezeném technologickém úseku výstavby. - Vést zaměstnance. - Zabezpečovat a koordinovat práci subdodavatelů. - Zabezpečovat a koordinovat dodávky materiálu. - Kontrolovat kvalitu provedených prací. - Kontrolovat ...
Hledáme zdravotní sestru na pracovní smlouvu s úvazkem 16 hod./týden s možným navýšením. Náplň práce: Administrativní činnosti v ambulanci gynekologického lékaře. Odběry a zpracování biologického materiálu. Asistence lékaři při výkonech. Správa ...
- Precizní příprava směsí dle přesně stanovených postupů. - Práce v laboratoři s důrazem na dodržování přesných postupů. - Spolupráce na vývoji škály různých příchutí a produktů. - Odpovědnost za udržení vysoké kvality výroby a dodržování ...
• Procesování případů kontrol KYC, AML, Due Diligence. • Uvítání nových klientů a následné pravidelné revize jejich dokumentů. • Průběžné analýzy procesů a hledání cest pro jejich zlepšení. • Aktualizace vědomostí a přehledu v oblasti KYC, aplikace ...
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře) - zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...
• Diagnostika a léčba ušních, nosních a krčních chorob u dětí i dospělých. • Rozšíření služeb o oblast spánkové medicíny. • Moderně vybavené pracoviště s plným rozsahem ambulantní péče. • Plná podpora a vedení od zkušeného garanta ...