Volná místa Kutná Hora farmacie, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 6
• Procesování případů kontrol KYC, AML, Due Diligence. • Uvítání nových klientů a následné pravidelné revize jejich dokumentů. • Průběžné analýzy procesů a hledání cest pro jejich zlepšení. • Aktualizace vědomostí a přehledu v oblasti KYC, aplikace ...
- BIM koordinace projektů v oblasti pozemních staveb - Konzultační činnost u klientů: analýza situace a potřeb, návrh strategie pro zavedení BIM do projektů/organizací a její implementace - Správa BIM standardů na projektech: dohled nad dodržováním ...
Co bude Vaší náplní práce? - Řízení a zodpovědnost za projekty – od plánování až po předání zakázky. - Kontrola kvality a efektivity prováděných prací. - Poptávání, porovnávání a jednání se subdodavateli. - Komunikace s investory, vedením ...
- příprava projektů před zahájením - možná spolupráci i s realizačním týmem v průběhu zakázky - spolupráce s obchodním týmem - samostatná tvorba cenových nabídek
Co Vás čeká? - Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho ...
Co Vás čeká? - Samostatné řízení svěřené stavby v souladu se smluvními, technickými a legislativními požadavky. - Spolupráce s vedením, investory, stavebním dozorem, projektantem a dodavateli. - Vytváření harmonogramu stavby a odpovědnost za jeho ...
• Řídit stavební činnosti na přidělené části projektu. • Koordinovat a kontrolovat práci subdodavatelů. • Zajišťovat a spravovat dodávky stavebních materiálů. • Dbát na dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů. • Vést stavební ...
- zajištění plynulého chodu kanceláře (včetně objednávek kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli kanceláře) - zodpovědnost za onboarding nových zaměstnanců, včetně přípravy pracovních smluv a dalších dokumentů, jejich integraci do systému a ...
• Koordinace a řízení všech fyzických aktiv instituce. • Zajišťování efektivního využití aktiv a jejich údržby. • Plánování a provádění pravidelné inventarizace aktiv. • Příprava a podávání zpráv o stavu a využití majetku instituce. • Sledování a ...
- Programování a údržba PLC: specializace na programování a údržbu PLC automatů pro optimalizaci výrobních procesů. - Inovace v elektronice: účast na implementaci nejnovějších technologií v oboru elektroniky, s důrazem na zvyšování efektivity. - ...