Volná místa Beroun farmacie, vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 51
We are seeking a dynamic and experienced HR Specialist to join our client's team.You are the perfect candidate if you have a minimum of 3 years of experience in human resources, with a strong understanding of HR practices and the ability to thrive ...
Communicative, organized and customer-oriented? If your answer is yes, additionally if you are experienced in event organization and learning&development, you might be the right person who we are waiting for! As a Learning Coordinator you will be ...
Are you experienced HR Team Leader? Do you have a strong background in HR operations, leadership skills, and a passion for driving HR initiatives? Then do not hesitate and send your CV. For our client, SSC in Prague, we are looking for a ...
Máš praxi v logistice výrobního závodu? Zaměřuješ se na interní logistiku a materiálové toky? Nezmeškej šanci doplnit nový tým specialistů v oblasti optimalizace logistiky. Jako Logistics Method Engineer budeš: - zajišťovat tok materiálu na ...
Pro stabilní společnost hledáme MISTRA VÝROBY Co bude Vaší náplní práce? - Vedení a organizace týmu - Dohled nad dodržováním BOZP - Zodpovědnost za plnění výrobního plánu - Vedení reportů - Dodržování kvality výrobků - Práce na 2 směny
Máš praxi z kovodílny a rozumíš strojům? Hledáš práci v Plzni bez nočních směn? Pak hledáme právě Tebe! Mistr kovodílny: - Zodpovědnost za svěřený tým - Dohled nad dodržováním BOZP a požadované kvality výroby - Reporting - Zodpovědnost za ...
Jste manuálně zručný/á a chtěl/a byste se uplatnit v oblasti CNC? Pojďte pracovat jako Obsluha CNC pro moderní plzeňskou výrobní společnost! Co na Vás čeká: - Obsluha stroje - horizontka - Práce s výkresovou dokumentací - Údržba stroje - Práce v ...
- Správa objednávek - Zpracování poptávek - Tvorba cenových nabídek - Spolupráce s kolegy z jiných oddělení - Komunikace se zákazníky a subdodavateli - Administrativní úkoly v rámci obchodního oddělení - Práce v MS Office
Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka manažera. Na této pozici budete: Poskytovat podporu manažerovi Vyřizovat telefonáty a poštu Plánovat kalendář Řešit ad hoc úkoly
Do you have experience as a Claims Specialist or in a similar position? Would you like to become a part of a stable international company with a very nice working culture? Do you have knowledge of SAP? Then send us your CV! Your responsibilities ...