Specialista zákaznického servisu B2B pro farmacii

Zaměstnavatel: Grafton Recruitment s.r.o.

Mezinárodní farmaceutická firma zabývající se vývojem moderních lékařských přístrojů hledá nové zaměstnance do zákaznického centra pro českou a slovenskou oblast podory lékřských zařízení!

Máte předchozí zkušenost v oblasti týkající se podpory zákazníků? Například z recepce, zákaznického servisu, oblasti služeb nebo jiné?
Máte praxi v administrativních činnostech?
Pak na vás čeká nový projekt!

Vaší každodenní náplní bude:

* Podpora VIP farmaceutických klientů
* Zpracování objednávek farmaceutických produktů v systému SAP (zaškolení bude poskytnuto)
* Sledování stavu objednávky a kontrola jeho včasného doručení ke klientovi
* Spolupráce s manažery a kolegy s jiných oddělení
* Zpracování fakturace a kooperace s finančním oddělením
* Dohled nad klientským účtem a evidence změn ze strany klienta

Požadujeme
* Český jazyk - rodilý mluvčí, anglický jazyk na komunikativní úrovni (zaškolení budou v anglickém jazyce)
* Výborné komunikační a organizační dovednostii
* Pečlivost a ochota naučit nebo rozšířit si znalosti systému SAP
* Alespoň středoškolské vzdělání ukončené maturitou, univerzitní vzdělání výhodou

- 5 týdnů dovolené v roce + placené sick days
- Cafeteria benefit balíček (až 4000 Kč měsíčně po zkušební době) - lze využít na cestování, sport a kulturu, ubytovaní, vzdělávání, wellnes a lékařskou péči
- Stravenky
- Osobní růst
- Zaškolení na pozici i v SAP systému
- Smlouva na rok a následné prodloužení na neurčito
- Místo výkonu práce hned u metra a obchodního domu, výborná dopravní dostupnost
- Moderní kanceláře
- Mezinárodní společnost v využitím cizích jazyků
- Mladý a dynamický tým

odpovědět
Specialista zákaznického servisu B2B pro farmacii
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovní poměr: Plný pracovní úvazek
Požadavky vzdělání: Vysokoškolské vzdělání
Pozice určená pro region: Praha